E-consult via doktersassistente

Wanneer u gebruikt maakt van het patiëntenportaal (‘mijn medisch dossier’) kunt u via een beveiligde verbinding vragen stellen aan de huisarts. Tot voor kort kon u daarbij de hulpverlener kiezen. Vanaf heden is alleen de optie ‘huisarts’ beschikbaar. Uw bericht komt als eerste bij de doktersassistente terecht (vergelijkbaar met wanneer u belt). Zij zal beoordelen of ze de vraag zelf kan beantwoorden of naar welke huisarts of praktijkondersteuner de vraag kan worden doorgezet.
Met deze werkwijze kunnen we de vragen via het portaal sneller beantwoorden en er is geen vertraging wanneer een van de dokters enkele dagen afwezig is. We streven ernaar om e-consulten binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Let op! Een e-consult niet bedoeld voor urgente zaken of levensbedreigende situaties.
Indien u twijfelt over de ernst van uw klacht, neem dan telefonisch contact met de praktijk op.

Net als voorheen komen alle e-consulten in het medisch dossier terecht. Wilt u meer informatie? Kijk dan op deze pagina: https://huisartsenpraktijkhartvanhatert.nl/aanmaken-mijn-medisch-dossier/