Compliment of tip

Compliment, tip of klacht?

Dan hoeft u dit zeker niet voor u te houden. Wij stellen het zeer op prijs als u een compliment, verbeterpunt of een klacht aan ons kenbaar maakt. Neem hiervoor contact op met uw huisarts, de doktersassistente en/of uw praktijkondersteuner en bespreek in alle openheid uw aanbeveling of klacht. Pas dan kunnen wij iets ondernemen om het op te lossen en hiervan te leren.

Kortom: bespreek het direct.

    Klachtenformulier

    1. Print dit formulier uit en vul het in

    2. Geef het af op de praktijk

    Couwenbergstraat 34 te Nijmegen

    3. U krijgt binnen 2 weken reactie

    van de klachtencoördinator in de praktijk

    Als praktijk zijn we aangesloten bij het SKGE. Dit is een is een onafhankelijke organisatie die staat voor een laagdrempelige klachtenbemiddeling en geschillenafhandeling

    De zorg is mensenwerk. Dat betekent dat er ook wel eens iets misgaat. Bent u ontevreden over onze praktijk, bijvoorbeeld op het gebied van de kwaliteit van zorg, de bereikbaarheid of de behandeling? Probeer dit dan eerst samen te bespreken, hoe lastig dat soms ook is. Mocht dit niet lukken, dan kan de klachtenfunctionaris van het skge kan u hiervoor handige tips geven. Komt u er samen echt niet uit? Dan kan de klachtenfunctionaris bemiddelen tussen u en de zorgverlener. Bij haar kunt u uw verhaal kwijt en vervolgens geeft zij aan de zorgverlener de gelegenheid om te reageren. Over en weer probeert zij zo het vertrouwen te herstellen. Lukt dit niet dan kunt u bij skge een officiële klacht of zelfs een geschil aanbrengen.